Segona edició dels Campaments d’Innovació

El passat 5 de març, un combinat d’estudiants de primer curs d’Administració i Finances ha sigut protagonista en la segona edició dels Campament d’Innovació celebrat a les dependències de l’Institut Salvador Seguí de Barcelona (@SalvadorSegui) amb el patrocini de l’empresa de reprografia Soficat (@SoficatXerox)

Aquesta activitat que ha sigut organitzada per la Xarxa d’Innovació de la Generalitat de Catalunya també ha comptat amb la presència de l’Institut Poblenou (@INSPoblenou) i l’Institut Provençana (@ProvenCoeduca)  . A partir del model de negoci Scope, creat per l’empresari català Jordi Puigdellívol, l’alumnat participant va haver de resoldre un repte vinculat a la modernització del maquinari d’impressió.

El treball en equip va donar els seus fruits i els diferents grups van generar una desena de línies de negoci per situar a Soficat en la Vanguardia de la modernitat del mercat de les impressores. El jurat va quedar ben impressionat per la qualitat i creativitat de les exposicions de cada grup.

Enhorabona a tots: organitzadors, patrocinadors i participants, per fomentar la innovació.