Resultats de la col·laboració amb IFP Antoni Algueró del projecte intercentres PotenciemCornellà

El Projecte PotenciemCornellà impulsat pels grups d’Administratiu ADS2, ADS4 i DAS2 de l’institut Esteve Terradas i Illa sobre la creació d’una moneda local per a Cornellà, és intercentres, perquè també involucra el treball d’alumnat d’altres instituts públics, com els de Comerç i Màrqueting de l’Institut Provençana de l’Hospitalet de Llobregat o els d’Arts Gràfiques de l’Institut de Formació Professional Antoni Algueró de Sant Just Desvern.

Fer que un projecte sigui intercentres et permet multiplicar els resultats, i el resultat de la col·laboració de l’alumnat de l’IFP Antoni Algueró n’és un exemple. Han dissenyat un logotip pel projecte PotenciemCornellà i també han dissenyat un díptic explicatiu que l’alumnat impulsor repartirà als comerços de Cornellà.