Tràmits i gestions

Sol·licitud de certificats

• Podeu sol·licitar un certificat accedint al formulari.
  • El centre us avisarà al vostre email quan podeu recollir el certificat a la Secretaria, presentant el DNI/NIE/Passaport acreditat en la sol·licitud.
  • Si no podeu venir personalment, heu d’omplir una autorització, signar-la i adjuntar fotocòpia del vostre DNI/NIE/Passaport.  La persona autoritzada ha de presentar el seu document d’identitat.

Sol·licitud de certificat nivell de català

(*)Certificat acreditatiu d’haver estat escolaritzat a Catalunya sense haver tingut exempció de català i on consti els anys escolaritzats i la matèria de llengua catalana aprovada.

Sol·licitud de títol acadèmic

• Passar personalment per Secretaria de l’Institut per gestionar el resguard de pagament del títol, heu de portar el vostre DNI i la documentació acreditativa si teniu dret a alguna de les bonificacions.
  • En el pagament de l’import de totes les taxes i els preus públics s’estableixen les bonificacions i exempcions generals següents:

Bonificació del 50% de l’import per a:

• membres de família nombrosa de categoria general i
  • membres de famílies monoparentals.

Exempció del 100% del pagament per a:

• membres de família nombrosa de categoria especial,
  • víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills),
  • persones amb discapacitat igual o superior al 33% i
  • infants o adolescents en acolliment familiar.

Lliurament de títol acadèmic

• Passar personalment per Secretaria de l’Institut amb el vostre DNI i el resguard del títol.
  • Si no teniu el resguard del títol haureu també d’omplir aquest full.
  • Si no podeu venir personalment, heu d’omplir aquesta autorització, signar-la i adjuntar fotocòpia del vostre DNI/NIE/Passaport. La persona autoritzada ha de presentar el seu document d’identitat.

Homologació de títols estrangers