L’Institut

Som un centre de secundària situat al centre de Cornellà de Llobregat (Baix LLobregat), molt aprop de Barcelona i ben comunicat amb metro, Renfe, autobusos i Ferrocarrils de la Generalitat.

Vàrem començar la nostra tasca educativa al 1976 i des de llavors hem fet un esforç per a millorar contínuament la qualitat de les diferents vessants que intervenen en els processos d’aprenentatge.

El fet de tenir més de 300 empreses col.laboradores, 1800 convenis de pràctiques realitzats fins ara, així com a les relacions que matenim amb empresaris, mares i pares d’alumnes i ex-alumnes; ens autoritzen a fer una valoració positiva del treball fet fins ara.

Estem certificats en la ISO-9001 des de l’any 2008.

Si fas un recorregut per aquesta pàgina web, trobareu informació detallada de les nostres instal·lacions, de les modalitats de batxillerats, dels currículums de l’ESO que impartim i dels continguts que s’imparteixen a la Formació Professional (Cicle Formatius i Programa de Formació i Inserció).

Participem a les xarxes de Qualitat i millora contínua, FP DUAL, InnovaFP, Emprenedoria FP, Orientació FP i Mobilitat.

MISSIÓ

Formar, orientar i acreditar al nostre alumnat d’acord amb els objectius i finalitats desplegats a les lleis educatives i la identitat pròpia de l’Institut, per tal que assoleixin els coneixements, les habilitats, les actituds, els valors i les capacitats que facilitaran el seu desenvolupament integral com a individus a la societat.

VISIÓ

L’Institut Esteve Terradas vol ser un centre de Secundària compromès permanentment amb la millora de la qualitat dels seus serveis educatius, arrelat a Cornellà de Llobregat i a la Comarca del Baix Llobregat. Pretenem ser un centre compromès amb les persones i els seus interessos en matèria educativa, que treballi per l’equitat i la inclusió i perquè el nostre alumnat siguin persones responsables, competents i d’esperit crític i que contribueixin al progrés i desenvolupament de la nostra societat.

VALORS

L’Institut es defineix com integrador, no discriminatori, democràtic, laic, català, progressista, respectuós amb totes les cultures i ideologies en el marc de la convivència democràtica. Està implicat en la millora de la qualitat dels ensenyaments i serveis que proporciona als seus alumnes, i vetlla perquè la relació entre les persones de la nostra comunitat educativa estigui orientada per la tolerància, la llibertat, la responsabilitat, la inclusió, el diàleg i el respecte pel medi ambient.

Esteve Terradas (Barcelona, 1883 – Madrid, 1950): Enllaços d’Interés