Sortida amics del modelisme ferroviari

Avui hem anat a veure l’associació amics del modelisme ferroviari a Sant Cosme. Ens ha agradat molt conèixer la història del tren i gaudir de la maqueta tan impressionant que tenen de l’antiga estació de trens del Prat. Estàvem molt entusiasmats veient com funcionen els diferents trens per les vies. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut