Anem al museu blau!

Els alumnes de P3, P4 i P5 hem anat al teatre blau. Primer hem tocat, escoltat, olorat i mirat diferents coses de la natura. Hem descobert moltes coses i ens ho hem passat molt bé. Després hem anat a una sala plena d’animals dissecats, hem pogut veure cocodrils, peixos, papallones,… i fins i tot un lleó!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut