BALLEM I BALLEM!

dansa3 dansa2 dansa-1Els nens i nenes de 4t hem participar en un taller de dansa! Durant dos dies hem ballat i ballat i ens ho hem passat molt bé!

El professor de dansa ens ha felicitat!!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut