BALLEM I BALLEM! Feu un comentari / Per Maria Mateos / 22/12/2016 / Quart Els nens i nenes de 4t hem participar en un taller de dansa! Durant dos dies hem ballat i ballat i ens ho hem passat molt bé! El professor de dansa ens ha felicitat!!!!!