Arriba el Nadal Feu un comentari / Per Maria Mateos / 30/11/2016 / Segon A la classe de segon hem fet una caseta de gingebre. Teniem totes les parts de la caseta i les hem unit amb glassa. L’hem decorat amb lacasitos i xocolata… ESTAVA BONÍSSIMA !!!!