Arriba el Nadal

A la classe de segon hem fet una caseta de gingebre.

Teniem totes les parts de la caseta i les hem unit amb glassa. L’hem decorat amb lacasitos i xocolata…

ESTAVA BONÍSSIMA !!!!

image1

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut