Comencem “La volta al món”

Un curs més, l’alumnat de l’USEE comença “La volta al món” a través dels fogons. Coneixerem les cultures de països d’arreu del món i en cuinarem els plats més famosos. Aquesta vegada comencem la volta visitant Itàlia i … cuinant espaguetis a la bolonyesa.

Espaguetis a la bolonyesa
Alumnes preparant els ingredients de la salsa bolonyesa.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut