L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Escola del Prat ha treballat el gènere del còmic dins la matèria de castellà, en el marc dels gèneres literaris. Com que els agrada dibuixar i crear amb les mans, han elaborat una petita història repartida en diferents vinyetes.
L’activitat els ha permès explorar la narrativa visual, combinar text i imatge i donar vida als seus propis personatges. Mireu com han quedat les seves creacions!



