Anem a plantar a l’hort

El dia 7 d’octubre la classe de 5è vam anar a plantar a l’hort de l’escola.

A nosaltres ens va tocar plantar enciams…ho vam fer molt i molt bé. A la classe ens agrada molt anar a

cuidar l’hort.  Ens voleu veure?

dsc_0872

 

Com seran els nostres enciams!

A més a més…..si voleu saber més sobre els horts, us deixem un vídeo.  Esperem que us agradi !!!!

https://www.youtube.com/watch?v=GBeNmJ17aGY

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut