Engeguen els grups interactius!

Aquesta setmana s’han iniciat els grups interactius de matemàtiques i de llengua a primer. S’ha comptat amb la participació d’una voluntària molt especial: la Doro, exalumna del centre! 👩‍🏫 L’alumnat ha après, ha treballat intensament i ha gaudit molt de la seva visita. Es desitja que pugui tornar ben aviat. Moltes gràcies, Doro! 🙌

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut