2n d’ESO es prepara pel Dia del Canvi Climàtic

Des d’I3 fins a 4t d’ESO, tot l’alumnat està participant en un projecte transversal per celebrar el Dia del Canvi Climàtic. Cada grup ha escollit un animal en perill d’extinció i està construint una maqueta del seu hàbitat natural amb materials reciclats.

🐢 2n d’ESO col·labora amb la tortuga mediterrània

El grup de 2n d’ESO ha triat la tortuga mediterrània com a protagonista del seu treball. Amb cartró i altres materials reutilitzats, estan recreant el seu entorn natural i explicant els perills que l’amenacen.

📅 Exposició: divendres 24 d’octubre a la sala polivalent (poliesportiu)

Les maquetes es presentaran a la sala polivalent (poliesportiu) de l’escola, agrupades segons hàbitats naturals com la selva, el desert, l’oceà o la muntanya. Cada zona comptarà amb una explicació detallada de l’animal representat.

🌍 Un projecte que connecta consciència i creativitat

Aquest treball col·laboratiu promou la sostenibilitat, el treball en equip i la sensibilització ambiental. No us perdeu l’exposició!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>