Servei comunitari

L’alumnat de tercer de l’ESO de l’Institut Escola del Prat duu a terme el projecte de servei comunitari. Aquest trimestre els i les alumnes es dediquen a ajudar les persones grans a fer ús de les noves tecnologies amb el suport i l’ajuda de l’alumnat de tercer. Així, han ajudat diverses persones grans a utilitzar diferents eines i aplicacions amb el mòbil.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut