Sortida a La Pedrera

El passat divendres 22 de novembre l’alumnat de quart, cinquè i sisè de primària de l’Institut Escola del Prat hem anat a visitar La Pedrera i hem fet un taller de trencadís… Un dia diferent on hem conegut com era una casa noucentista i, també, hem après com era la tècnica de trencadís que feia servir Gaudí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut