Visita a la biblioteca del Prat

L’alumnat de 5è de primària de l’Institut Escola del Prat va anar el passat dimarts 12 de novembre a la Biblioteca Antonio Martín. Hi tornarem segur!s el carnet i així poder agafar llibres i pel.lícules de préstec!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut