Sortida de cohesió de segon de l’ESO

L’alumnat de segon de l’ESO de l’Institut Escola del Prat ha fet la seva primera sortida de cohesió al JumpYard Barcelona. L’alumnat ha gaudit molt de les activitats i s’ho ha passat d’allò més bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut