Visitem la casa de l’energia

El passat dimecres 17 d’abril, l’alumnat de primer i segon de la ESO de l’Institut Escola del Prat va visitar la casa de l’energia del Prat de Llobregat, aquests van poder veure els diferents consums que podem trobar dins la llar i conèixer diferents estratègies per poder estalviar amb les fonts d’energia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut