L’hort de l’Eriçó

El passat divendres 12 d’Abril els alumnes i les alumnes de primària de l’Institut Escola del Prat han anat a un hort a Sant Boi. Ens han explicat la diferència entre la fruita i la verdura, tastant-ne diferents d’aquestes. També hem vist els camps i l’alumnat ha plantat una verdura que ens hem emportat a casa.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut