Cercles restauratius

Els alumnes de segon de l’ESO de l’Institut Escola del Prat durant l’hora de tutoria realitzen cercles restauratius per millorar la convivència a l’aula i la gestió de conflictes que podem trobar dins del grup, per tal de millorar les relacions interpersonals i de grup.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut