Taller de cuina!!

El passat divendres 2 de Febrer, els alumnes de quart de primària de l’Institut Escola del Prat hem fet un taller de al Ribera Baixa que es diu l’hort al plat. S’ha realitzat un taller de cuina saludable i diferents jocs d’alimentació sostenible.

.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut