Activitat de Grup a quart de primària

La classe de 4t hem arribat al final del recorregut, seguint les normes d’aula i ajudant-nos els uns als altres a estar tranquils i ser bons companys i companyes… Com a activitat divertida de grup hem triat baixar al gimnàs a patinar (i alguns, tennis). Una gran tarda on totes i tots hem gaudit d’estar junts i juntes, divertint-nos com a grup.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut