Treballem l’autoestima a plàstica Feu un comentari / Per Sergio / 26/09/2023 / General Portada Primària Els alumnes de 3r han hagut de pensar coses positives que tenen cadascun d’ells i elles. Hem treballat l’estima pròpia i conjuntament amb les arts plàstiques.