Exposició “com tu” al centre

Fins als 31 de Març tindrem al centre l’exposició “com tu”, sobre cultura i valors gitanos gràcies a la Federació de Associacions Gitanes de Catalunya (FAGiC). És una activitat que el centre dedica al dia internacional del poble gitano el pròxim 8 d’Abril. Us convidem a venir-la a veure de 9h a 13h.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut