La Molina 2023

El passat divendres 24 de febrer, els alumnes de cinquè, sisè de primària i de l’ESO vam realitzar la sortida a la neu, aquesta va ser a les pistes de la Molina a dur a terme les activitats de trineus i esquí. Ho vam passar d’allò més bé, gaudint de les activitats, l’entorn i el paisatge.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut