Inici del segon trimestre!

Des de l’Institut Escola del Prat desitgem que hàgiu passat un bon Nadal ple de bons moments i molts somriures.

El passat dilluns, 9 de gener van iniciar les classes i les activitats al centre. Així doncs, retornem carregats de noves il·lusions i reptes per aquest segon trimestre.

 

Bon any a tothom!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut