Hem trobat al tió!!

Les nenes i els nens d’infantil i primer vam rebre notícies del tió, havia sortit de la muntanya i estava arribant al nostre barri. Per això vam decidir anar a esmorzar al parc nou i passejar per veure si el trobàvem… mireu, mireu el que va passar…!!!

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut