Sortida cohesió quart d’ESO

El passat 30 de novembre el grup de 4rt d’ESO va fer la seva sortida de cohesió, vam gaudir tots/es junts d’un Escape Room de terror.

Van aconseguir sortir dins del temps establert i van passar por en diferents moments de l’activitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut