Primers dies a l’escola!!

Bona tarda!

Aquest és el nostre primer any a l’Institut Escola! Per aquest motiu estem aprofitant aquests dies per conèixer les mestres, els companys i els espais! A més a més, estem jugant i ens ho estem passant molt bé! Som supervalents i gairebé no plorem, feliciteu-nos 🙂

 

1 comentari a “Primers dies a l’escola!!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut