Projecte emprenedoria-Freshbag!

Aquest trimestre l’alumnat de 2n i 6è hem realitzat el projecte d´emprenedoria conjuntament.  Hem pintat diferents bosses de tela i les hem venut al mercat del Prat i a l’escola. Hem gaudit creant la cooperativa freshbag! Moltes gràcies a tots/es els que heu col•laborat!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut