El llibre de la selva! Feu un comentari / Per Irene Vilaplana / 04/05/2022 / General I3 I4 I5 Infantil Portada Primer Hola! Els nens i nenes de p3,p4,p5 i 1r hem anat al teatre de Viladecans a veure el llibre de la selva! Ens ho hem passat d’allò més bé i ens ha agradat molt l’obra!