Primers dies a p3!

Els nens i nenes de p3 fa uns dies que hem començat l’escola i estem molt contents! Com és la primera vegada que venim estem coneixent els espais, les mestres i els companys i companyes!

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut