Supermarket!

Els i les alumnes de 4t i 5è hem començat a treballar a les classes d’anglès de manera vivencial en situacions quotidianes, simulant una visita al supermercat i aprenent el vocabulari específic d’aquest. Els nens i les nenes mostren molt d’interès i els hi agrada molt.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut