Plàstica a l’aire lliure

Aquest any a plàstica estem fent activitats molt divertides, diferents i que estan agradant molt a tots els alumnes de 6è.

L’última activitat ha estat pintura amb aquarel·les a l’aire lliure.  Cada alumne va triar un espai exterior de l’escola, va agafar un cavallet, les pintures, un pinzell i un full en blanc… i endavant!!  Fem enveja i tot, de tan relaxats i concentrats que se’ns veu amb l’activitat!!!

Us avisem a la propera??

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut