A 4t-5è apostem pel GABARRÓ!

Els i les alumnes de 4t i 5è realitzem diàriament activitats per aprendre i millorar la nostra lectura i ortografia, emmarcades dins del Projecte Gabrró, que consta en la memorització de forma visual de les paraules cacogràfiques que presenten més dificultat. Inicialment hem començat a treballar aquest projecte en llengua catalana, encara que no descartem en un futur treballar en altres idiomes. Realitzem activitats en parelles les quals interactuen i, d’aquesta manera, se’ls hi fa més divertit!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut