EL CONTE COL.LABORATIU

El passat 11 de març de 2016, la classe de 4t. va anar al Cèntric, per poder escoltar en viu i en directe, els contes que moltes escoles del Prat ens hem inventat col.laborativament.

Tot va començar al gener, quan vàrem rebre una capsa misteriosa que ens convidava a participar en un conte col.laboratiu amb unes altres dues escoles. Nosaltres havíem de fer la presentació del conte, mentre que les altres escoles feien una el nus, i finalment l’altre el desenllaç.

Tot i que va costar una mica, el resultat ha estat molt xulo. I ara, el nostre principi de conte ha servit per fer dos contes nous. Aquí us presentem el resultat, esperem que us agradi molt.

Contes Per escoltar

Fins la propera i a gaudir!

IMG_20160314_110828