Presentació projecte dels dinosaures

Avui ha estat un dia molt important: els alumnes de 2n han fet l’exposició del projecte dels dinosaures. Han treballat el tema durant moltes setmanes i avui han fer una exposició excel•lent! Felicitatsss classe de 2n!

Gràcies a tots els familiars que han vingut a veure-ho.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut