Estrenem rocòdrom!!

Des de la setmana passada tenim rocòdrom a l’escola!!

Esperem que amb aquesta instal·lació tothom, especialment les nenes, s’animin a fer més activitat física!

Cal moure’s per tenir salut!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut