Un dia seré gran! Feu un comentari / Per Aroa / 07/02/2020 / Portada Primària Segon Avui l’Ana ens ha vingut ha explicar un conte que parlava de la importància de tractar bé als nostres avis. Ens ha portat una titella molt bonica i hem gaudit molt!