Benvinguts a 2n Feu un comentari / Per Aroa / 03/10/2019 / Primària Segon Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!