Benvinguts a 2n

Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut