Sortida de punts: Cinema Aladdín Feu un comentari / Per Aroa / 19/06/2019 / Portada Primària Primer Segon Tercer Avui hem fet la sortida de punts! Treballar molt durant tot l’any, esforçar-se i intentar millorar dia a dia té les seves recompenses! Els alumnes van escollir que volien anar al cinema! Els hi ha encantat la pel•lícula.