Sortida de punts: Cinema Aladdín

Avui hem fet la sortida de punts! Treballar molt durant tot l’any, esforçar-se i intentar millorar dia a dia té les seves recompenses! Els alumnes van escollir que volien anar al cinema! Els hi ha encantat la pel•lícula.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut