Anem al Zoo! Feu un comentari / Per admin / 06/06/2019 / I3 I4 I5 Infantil Portada Primer Els nens i nenes d’Infantil i 1r hem anat al Zoo de Barcelona. Allà hem vist molts animals: elefants, goril·les, orangutants, girafes, hipopòtams, tortugues…i molts més! tot i la calor els infants s’ho han passat d’allò més bé!