Anem al Zoo!

Els nens i nenes d’Infantil i 1r hem anat al Zoo de Barcelona. Allà hem vist molts animals: elefants, goril·les, orangutants, girafes, hipopòtams, tortugues…i molts més! tot i la calor els infants s’ho han passat d’allò més bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut