ASSAIG TEATRE DE PRIMER

Avui ha sigut el nostre primer assaig a l’escenari. Hem rigut molt amb les nostres professores i la Blanca que ens ensenya moltes coses de teatre. Avui hem practicat “dormir-nos”. Us agrada?

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut