Cantem a la cantata!!!

El dia 10 de maig després d’una setmana molt intensa amb les proves de competències bàsiques, els alumnes de sisè van anar al complex esportiu Julio Méndez a fer la cantata. On tots els alumnes de sisè del Prat de Llobregat realitzen una cantata conjunta que va ser molt emocionant. Aquest any es titulava “Radio Cantata”!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut