TALLER CUINA SALUDABLE I CONSUM RESPONSABLE

El dimecres 24 d’abril, les alumnes del SIEI, van participar a un taller sobre consum responsable i menjar saludable al Centre Cívic Ribera Baixa.

Vam poder conèixer els aliments de kilòmetre zero i de temporada.

Les formadores ens van explicar també que l’abús del plàstic contamina mars i ens afecta en l’alimentació quan consumim el peix.

Va valer molt la pena!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut