Tenim fred!

Ja fa dies que va començar l’hivern i tots anem molt abrigats. Quan vam tornar de les vacances vam treure tots els decorats nadalencs i l’escola va quedar nua.

Els alumnes van pensar que potser l’escola també tenia fred i van decidir decorar-la amb barrets i guants.

Des de la classe de plàstica han treballat amb diferents tècniques per elaborar núvols, llamps i pluja. Així recordem que durant l’hivern hem d’estar atents per si necessitem el paraigües.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut