ELS PRIMERS DIES DE LES ALÍCIES

Comencem un nou curs amb ganes de retrobar-nos, avancem una porta més pel passadís de dalt i ja som Alícies!  Aquest any ens acompanyen dos companys nous, en Liam i la Hanane que, com nosaltres, han arribat a la classe amb il·lusió i noves expectatives.

Aquests primers dies hem aprofitat per posar a punt l’aula així com el material que necessitarem al llarg del curs: pinces, llibretes, punts de llibre, carpetes,… També hem pensat entre tots i totes les responsabilitats que necessitem pel bon funcionament i organització de la nostra aula i hem consensuat quines seran les imprescindibles de dur a terme. Alhora hem trobat temps per pensar en nosaltres mateixos i en aquells aspectes que volem millorar formulant nous pròpòsits per aquest primer trimestre, això ens ha portat a parlar d’esforç i constància per aconseguir-ho.

Al llarg de l’estiu hem realitzat uns diaris que també estem compartint aquests dies. Per una banda, exposem el que hem fet fent memòria però ajudant-nos de fotografies i dibuixos, ens esforcem per fer-nos entendre i responem aquelles preguntes que ens van fent. Per una altra banda, treballem l’escolta activa mantenint l’atenció per escoltar tot el que els nostres companys i companyes van explicant-nos del seu temps d’estiu.