SEGONA TROBADA AMB L’ESCOLA ÀURIA

El passat dia 1 de març les Tanits vam desplaçar-nos fins a Igualada per compartir una estona del matí amb els nostres companys i companyes de l’escola Àuria.

En arribar ens van convidar a pujar a les seves aules per conèixer l’espai i les seves rutines, vam poder adonar-nos com algunes d’elles s’assemblen a les nostres així com vam descobrir una de les seves eines importants de comunicació, els pictogrames. Abans d’esmorzar plegats al seu pati i de jugar una estona, vam anar a una aula polivalent per recordar els nostres noms i allà van explicar-nos la dinàmica que ens havien preparat: tres jocs cooperatius amb materials diferents!

Un cop finalitzats els jocs, les Tanits hem aprofitat la visita per ballar la coreografia que estem preparant a l’escola pel tancament del nostre projecte. Els nostres companys/es han estat ben atents i emocionats en veure’ns, creiem que el ball els ha agradat i ara ja començaran a practicar-la per ballar-la junts al maig!

Després d’acomiadar-nos de tots ells i elles, hem marxat fins al parc del Garcia Fossas per dinar i jugar una estona a les estructures de fusta que tant ens agraden!