Aquesta setmana hem volgut preparar un espai molt especial al passadís de l’escola. Hem creat el racó dels nostres mecenes per agrair a totes les persones que han col·laborat amb el nostre projecte a Verkami.
Primer de tot, hem entrat a la pàgina de Verkami i hem imprès un full amb els noms dels 67 mecenes que han fet una aportació per ajudar-nos. Ens ha fet molta il·lusió veure quanta gent ha cregut en el nostre projecte.
Després, en fulls de diferents colors hem anat escrivint els seus noms: primer amb llapis i després els hem repassat amb retolador perquè quedessin ben bonics i es poguessin llegir bé.
Quan tots els noms han estat escrits, els hem retallat i finalment els hem enganxat al mural del passadís, en un racó que hem preparat especialment per a ells.
Ha estat una manera de recordar que el nostre projecte és possible gràcies a moltes persones. Moltes gràcies a totes les persones que han cregut en el nostre projecte i que han volgut formar part d’aquesta aventura amb nosaltres.
Aquesta activitat s’emmarca dins del currículum d’Educació Infantil, ja que promou aprenentatges globalitzats i significatius. A partir de la creació del mural amb els noms dels mecenes, els Tabalugues s’inicien en l’ús funcional del llenguatge escrit en llegir i escriure noms, desenvolupen la motricitat fina en retallar i enganxar i participen en una activitat col·lectiva vinculada a un projecte real. Alhora, es treballen valors com la cooperació, el sentiment de comunitat i l’agraïment cap a les persones que han col·laborat en el projecte.
“Els infants no són el futur, són el present.” Francesco Tonucci



Comentaris recents