COMENCEM LES PROPOSTES D’APRENENTATGE

Aquesta tarda hem engegat les propostes d’aprenentatge, que consisiteixen en unes activitats que tenen una finalitat o repte a assolir.

Primerament els hi hem explicat ben detingudament quines són les cinc propostes d’aprenentatge que podem realitzar i quina és l’activitat que han de fer. També els hi hem explicat les dues “normes” que han de seguir a l’hora de fer propostes:

  1. Ells són els que trien on volen anar.
  2. No poden canviar de proposta. Han de romandre tota l’estona en la proposta triada fins que acabin el repte a assolir

Les propostes d’aprenentatge que hem engegat són:

  1. Art vertical: els infants han de realitzar un dibuix lliure amb pintures dels colors de la tardor.
  2. Experimentació: on tenim dos reptes, descobrir perquè passa la sorra per un sedaç i per altres no i com fer passar la palla pels cilindres.
  3. Construccions de fusta: han de  fer una construcció seguint un model d’exemple.
  4. Minimons: han de crear un món imaginari amb el material que disposen.
  5. Enfilem: es poden fer un braçalet o collaret enfilant les boles en una goma. Quan l’acabin se’l podran emportar cap a casa.

Per ser el primer cop que fem propostes la majoria dels Patufets i Patufetes han seguit molt bé les normes i han estat força atents i concentrats provant de fer el seu repte.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta de propostes d’aprenentatge.